Ερυθρόλευκος ο Ιμπαγάσα

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 11.7.10

Ανακοινώθηκε και επίσημα η απόκτηση του Άριελ Ιμπαγάσα από την ΠΑΕ Ολυμπιακός. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο δυο χρόνων με ετήσιες απολαβές 1εκάτ. Ευρώ. Ο ποδοσφαιριστής θα αναχωρήσει για την Ισπανία και θα επιστρέψει την Τρίτη για μόνιμη εγκατάσταση και να ενσωματωθεί στην προετοιμασία των ερυθρολεύκων.
Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ

"Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του αργεντινού μεσοεπιθετικού Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας δύο ετών."

Ο Αριέλ Ιμπαγάσα συνοδευόμενος από τους εκπροσώπους του μπήκε στα γραφεία προκειμένου να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του με την τυπική διαδικασία που απαιτείται, ενώ είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον μεγαλομέτοχο της Π.Α.Ε. κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος τον καλωσόρισε στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.

Στη συνέχεια ο αργεντινός παίκτης υπέγραψε παρουσία των εκπροσώπων των Μ.Μ.Ε. το νέο του συμβόλαιο και μίλησε στους Δημοσιογράφους, λέγοντας:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Τώρα ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και τους οπαδούς της ομάδας. Έχω έρθει για να κερδίζω. Ελπίζω να είναι μια καλή εμπειρία για εμένα», ήταν πρώτα λόγια του, για να συνεχίσει τονίζοντας:

«Ξέρω τον Ραούλ Μπράβο, αλλά και τον Γκαλέτι που έπαιζε στην ομάδα. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο που παίζεται εδώ. Έχω δει αρκετά παιχνίδια. Ξέρω ότι πέρυσι η ομάδα μας έχασε το πρωτάθλημα και θέλω να βοηθήσω για να το κατακτήσουμε και πάλι. Έχω ξαναπαίξει αντίπαλός με τον Παναθηναϊκό και τον έχω κερδίσει ενώ του έβαλα και γκολ. Είναι σημαντικό να τον νικήσω ξανά και βέβαια όπως είπα και πριν να πάρουμε και πάλι το Πρωτάθλημα. Θέλω να ξανακερδίσει τον τίτλο ο Ολυμπιακός».

Και κατέληξε απαντώντας σε ερώτηση αν έχει μιλήσει και με τον κ. Βαλβέρδε που ήταν προπονητής του στην Βιγιαρεάλ:

«Δεν έχω μιλήσει μαζί του. Ξέρω, όμως, ότι με τον Ολυμπιακό πήρε το πρωτάθλημα και το κύπελλο. Για εμένα είναι μεγάλη ευκαιρία που ήρθα στον Ολυμπιακό. Αυτό το διάστημα που είμαι εδώ έχω δει τους οπαδούς που είναι χαρούμενοι επειδή ήρθα. Όλοι μαζί πρέπει να επαναφέρουμε την ομάδα στους τίτλους».

Ο Αριέλ Ιμπαγάσα αναχώρησε για την Ισπανία προκειμένου να τακτοποιήσει προσωπικές του υποθέσεις και μετά από δική του επιθυμία, καθώς θέλει να ενταχθεί στις προπονήσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται, θα επιστρέψει στην Αθήνα την Τρίτη.

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ