Διάσταση απόψεων με Νέρι

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 27.7.07

Δεν επήλθε συμφωνία μεταξύ Ολυμπιακού και Νέρι Καστίγιο έπειτα από την πρώτη συνάντηση που είχαν οι δυο πλευρές το μεσημέρι με την απουσία του Σωκράτη Κόκκαλη, γεγονός που
Λίγο μετά τις 13:00 ο ποδοσφαιριστής αποχώρησε από τα γραφεία του Ολυμπιακού δηλώνοντας: "«Μου είπαν ότι αν φέρω 15 εκ. ευρώ μπορώ να φύγω. Αλλα περίμενα. Ηρθα με το όνειρο να μείνω. Ομως, δεν έγινε έτσι. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. Εγώ κάνω ότι μπορώ, όμως κι ο Ολυμπιακός πρέπει να δει και τη δική μου πλευρά. Πρόκειται για την καριέρα μου και τη ζωή μου», δήλωσε εξερχόμενος, ενώ πρόσθεσε πως «… θα μιλήσω με τον μάνατζέρ μου και ίσως επιστρέψω το απόγευμα με κάποια πρόταση με τον μάνατζέρ μου»
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ολυμπιακός πρότεινε στον παίκτη αυξημένες αποδοχές που φτάνουν το 1εκάτ. ευρώ και σταδιακά θα υπήρχε αύξηση των απολαβών, αλλά ο Καστίγιο αρνήθηκε προσφανώς επειδή είχε κατά νου τα συμβόλαια που του έχουν προτείνει άλλες ομάδες. Σε περίπτωση που τελικά ο Νέρι Καστίγιο αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό, ο Ολυμπιακός θα κινηθεί για την απόκτηση ενός ποδοσφαιριστή που αγωνίζεται στην ίδια θέση με τον νεαρό επιθετικό, πέραν του αριστερού Χαφ που απασχολεί αυτή την στιγμή τους ερυθρόλευκους. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Ίλια Ίβιτς διέψευσε το ενδιαφέρον για την περίπτωση του 22χρόνου Αργεντίνου Ροντρίγκο Χαβιέρ Αρτσούμπι ενώ δεν υπήρχε σχόλιο σχετικά με την περίπτωση του 29χρόνου Ουκρανού Γεβγένι Λεβτσένκο, του οποίου το κόστος της μεταγραφής δεν είναι μεγάλο.
Τέλος σήμερα αναμένεται στην Αθήνα ο Κριστιάν Λεντέσμα, ο οποίος θα περάσει από τις απαραίτητες εξετάσεις και στην συνέχεια θα υπογράψει το καινούριο του συμβόλαιο ενώ αύριο αναμένεται να μεταβεί στο Ζέεφελντ για να γνωρίσει τους νέους του συμπαίκτης αλλά και να μην χάσει μέρος της προετοιμασίας.
Κ.Κ.

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ