Συνέντευξη Ντιόγκο στο gazetaesportiva.net

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 16.9.08

Ο φίλος και συνεργάτης του Αθλητικού Παρασκηνίου Nordestino από τον ιστοτόπο hellasbrasil.blogspot.com επιμελήθηκε της μετάφρασης της μεγάλη συνέντευξης που έδωσε στο siie gazetaesportiva.net το ινδαλμα της Πορτουγκέζα και νέος παίκτης του Ολυμπιακού, Ντιόγκο Λουϊς Σάντο, θα πρέπει να αναφέρουμε πως την συνέντευξη του Ντιόγκο δημοσίευσε η εφημερίδα GOAL.


Η άφιξη σου έκανε μεγάλη αίσθηση στην Ελλάδα. Πολύς κόσμος ήρθε να σε υποδεχτεί, μεγάλη και προσοχή των μίντια. Πως αισθάνθηκες με όλα αυτά;
Ήταν πολύ ωραίο, έφτασα καλά, και με υποδέχτηκαν καλά. Οι οπαδοί μου έδειξαν στοργή (αγόρι μου!) και είμαι πολύ χαρούμενος αυτές τις μέρες. Ένιωσα πολύ καλά με τον τρόπο που μου φέρθηκαν.

Η μετεγγραφή σου στον Ολυμπιακό συνοδεύτηκε από μεγάλες προσδοκίες. Πιστεύεις ότι μπορείς να ανταποκριθείς;
Με χαροποίησε το γεγονός πως με περίμεναν με αυτό τον τρόπο. Επαιξα ήδη ένα παιχνίδι και τα πήγα καλά. Τώρα θέλω να συνεχίσω την δουλειά. Ηταν μόνο ένα ματς, αλλά εχουμε ένα ολοκληρο πρωτάθλημα να παίξουμε. (Η συνέντευξη είναι πριν το ματς με την Ξάνθη)

Πως είναι η προσαρμογή σου στην Ελλάδα; Ποια η μεγαλύτερη δυσκολία;
Η γλώσσα είναι που με δυσκολεύει, αλλά από άποψη φαγητού τα πάω καλά. Ο Λέο που έπαιζε μαζί μου στην Πορτουγκέζα είναι εδώ περισσότερο καιρό και μου είχε πει πως είναι τα πράγματα πάνω κάτω. Ο Ντουντού επίσης έχει παίξει στην Ευρώπη. Και οι δύο με βοηθούν πάντα και σιγά-σιγά προσαρμόζομαι

Έχεις μάθει καθόλου ελληνικά;
Θέλω να κάνω μαθήματα αλλά επειδή δεν έχω ακόμα σπίτι είναι δύσκολο. Είμαι ακόμα στο ξενοδοχείο, όταν μετακομίσω θα γίνουν όλα πιο εύκολα.

Ποια είναι η πρώτη σου εντύπωση από το ελληνικό ποδόσφαιρο;
Μου είχαν πει πως το ποδόσφαιρο εδώ είναι διαφορετικό, και στην θεωρία πιο εύκολο, αλλά εγώ είμαι ευχαριστημένος με το επίπεδο που υπάρχει. Όλοι λένε πως το ποδοσφαιρο στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί και συνεχίζει να εξελίσσεται.

Όντας παίκτης του Ολυμπιακού, θα έχεις την ευκαιρία να ζήσεις το μεγαλύτερο ντέρμπι στην Ελλάδα, κόντρα στον Παναθηναϊκό. Έχεις ήδη αισθανθεί το κλίμα του clássico;
Δεν έχουμε παίξει ακόμα αλλά ξέρω πως η αντιπαλότητα είναι μεγάλη. Μέχρι και στο εστιατόριο που πηγαίνω οι άνθρωποι μου λένε «Βάλε γκολ στον Παναθηναϊκό! στις άλλες ομάδες δεν χρειάζεται αλλα στον βαζέλα επιβάλλεται!!!» Η κατάσταση μοιάζει πολύ με το Φλαμένγκο - Φλουμινένσε ή το Παλμέιρας - Κορίνθιανς.

Η σύγκριση μπορεί να γίνει και για την αντιπαλότητα ανάμεσα στους οπαδούς;
Πιστεύω ο φανατισμός είναι ίδιος. Στα ματς, το γήπεδο είναι γεμάτο και ο κόσμος πάει να δει ποδόσφαιρο. Πάνε με μπλούζες, σκουφιά, με όλα. Είναι πολύ φανατικοί.

Πως ήταν η πρώτη σου επαφή με τον πρόεδρο, Σωκράτη Κόκκαλη, γνωστό στην Ελλάδα ώς παθιασμένο οπαδό του ποδοσφαίρου και της ομάδας;
Ο πρόεδρος είναι ένας ταπεινός άνθρωπος, πολύ ωραίος τύπος. Με υποδέχτηκε πολύ καλά και η πρώτη μου εντύπωση είναι πολύ θετική. Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα είναι πολύ διαφορετικό από άποψη οργάνωσης,αλλά ο φανατισμός είναι ο ίδιος.

Τώρα που παίζεις πλέον στην ευρώπη, ποιοί έιναι οι στόχοι σου;
Θέλω πρώτα να κάνω μια καλή χρονιά εδώ. Ήρθα εδώ για να κερδίσω τίτλους αλλά και για να παίξω στην «Σελεσάο». Αργότερα ίσως να κάνω μια μεταγραφή σε μια από τις μεγάλες ομάδες. Πρώτα όμως θέλω να κάνω το πρώτο βήμα και να πάρω το πρωτάθλημα στην Ελλάδα.

Σε πόσο χρόνο πιστεύεις πως μπορείς να φορεσεις την φανέλα της εθνικής;
Ειναι δύσκολο να το πω αυτό, αλλά πιστεύω στην δουλειά μου και ξέρω ότι μόνο εξαρτάται από έμενα. Σίγουρα οι Βραζιλία έχει μεγάλους παίκτες και είναι δύσκολο για τον προπονητή να τους βάλει όλους, αλλά πάντα υπάρχουν νέα πρόσωπα. Εδω,θ α συνεχίσω να προσπαθώ και πιστεύω πως θα έχω την επιθυμητή κατάληξη.

Ο Ολυμπιακός φέτος παίζει ΟΥΕΦΑ, μια μεγάλη διοργάνωση. Μεχρι που μπορείτε να φτάσετε
Είχαμε ένα ατύχημα (!) και μείναμε εκτος Τσάμπιονς Λιγκ αλλά και το ΟΥΕΦΑ ειναι πολύ καλή διοργάνωση με την Μίλαν μεσα αλλά και άλλες μεγάλες ομάδες αργότερα που θα παλέψουν για τον τίτλο. Δεν μπορώ να πω που θα φτάσουμε με τον Ολυμπιακό, αλλά η ομάδα έχει ποιότητα και θα πάμε βήμα - βήμα.


Ειχες προτάσεις και από άλλες ομάδες αλλά πήγες στον Ολυμπιακό. Γιατί;
Είχα προτάσεις απο ΤΣΣΚΑ και Λοκομοτιβ αλλά η μητέρα μου πέρασε κάποιο διάστημα στην Ελλάδα και μου είπε καλά πράγματα. Ο Λεονάρντο επίσης μου τα είχε πει. Η πρόταση ήταν καλή και προτίμησα τον Ολυμπιακό. Ήταν δική μου απόφαση,

Ποιο το βάρος της οικογένεια σου σε αυτή την απόφαση;
Η μητέρα μου είπε πως η χώρα είναι όμορφη το κλίμα σαν την Βραζιλία, και έτσι πήρα την απόφαση.

Σκέφτεσαι να γυρίσεις στην Πορτουγκέζα;
Δύσκολο να το πω αυτό μιας και μόλις ήρθα εδώ. Σίγουρα θα ήθελα κάποια μέρα να γυρίσω γιατί είναι η ομάδα που μου άνοιξε πολλές πόρτες και μου έδωσε πολλά καλά πράγματα. Θέλω να κάνω κάτι καλό στην ευρώπη, γιατί πολλές φορές οι Ευρωπαίοι δεν γουστάρουν τους βραζιλιανούς ποδοσφαιριστές μιας και πολλοί ζητούν να γυρίσουν πίσω μετά απο λίγο καιρό. Εγώ θέλω να γράψω την δική μου ιστορία, και στο τέλος να επιστρέψω.

Nordestino

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ