Σας το είχαμε πει.....

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 9.5.06

Ο Φερνάντο Σάντος έκλεψε την παράσταση στην σημερινή συνέντευξη τύπου ενόψη του τελικού κυπέλου Ελλάδας, όχι όμως για αγωνιστικούς λόγους, αλλά γιατί ξεκαθάρισε το μέλλον του στην ΑΕΚ. Συγγεκριμένα ο Pορτογάλος ξεκαθάρισε πως τα παιχνίδια με τον Ολυμπιακό για το Κύπελλο και Ξάνθη για το πρωτάθλημα θα είναι τα τελευταία του ως προπονητής της ΑΕΚ. Ο Πορτογάλος δήλωσε "Για το μέλλον έχω μιλήσει πολλές φορές. Αν και εδώ βρίσκομαι για να μιλήσω για τον τελικό, θα σας απαντήσω. Η αποφάση μου δεν εξαρτάται από κανένα αποτέλεσμα. Οι παίκτες μου δεν πρέπει να σκέφτονται ότι κάποιο λάθος τους στον τελικό θα επηρεάσει τον προπονητή. Δεν θέλω να τους φορτώσω με το άγχος ότι παίζουν για να μην φύγω. Εγώ θέλω να μπουν μέσα ελεύθερα, χωρίς άγχος και να παίξουν ξεκάθαρα. Εγώ είπα στους παίκτες μου πριν από 20 λεπτά ότι τα τελευταία δύο παιχνίδια με Ολυμπιακό και Ξάνθη θα είναι τα τελευταία μου ως προπονητής της ΑΕΚ".
Σας θυμίζουμε πως πρώτο το ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ όσον αφορά τα διαδυκτιακά μέσα σας είχε πληροφορήσει πως ο Πορτογάλλος θα αποτελέσει παρελθόν για την ΑΕΚ την περσινή σεζόν και για του λόγου το αληθές παραθέτουμε παρακάτω την είδηση που δημοσιεύσαμε στις 27 Απριλίου

Thursday, April 27, 2006

Αινιγματικός ο Σάντος για το μέλλον του στην ΑΕΚ

Αν και δήλωσε πλήρη στήριξη στις αποφάσεις και τον τρόπο διοίκησης της ΑΕΚ από τον Ντέμη Νικολαϊδη ο Φερνάντο Σάντος δήλωσε σε συνέντευξη τύπου πως έχει πάρει ήδη την απόφαση του για το μέλλον του στην ΑΕΚ ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των επόμενων αγωνιστικών. Η ουσία είναι πως η αγωνιστική συμπεριφορά της ΑΕΚ δεν έχει πείσει τον τελευταίο καιρό και η μόνη κάλυψη του Σάντος είναι στο να τερματίσει η ΑΕΚ στην δεύτερη θέση και να διεκδικήσει την πρόκριση στους ομίλους του Champions League. Προσωπική μας εκτίμηση είναι πως ο Πορτογάλλος τεχνικός θα αποτελέσει παρελθόν για την ΑΕΚ μετά το τέλος του πρωταθλήματος δίχως βέβαια να αποκλείουμε κάποια έκπληξη.

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ