Δέν υπόσχομαι πολλά....

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 16.5.06

Επιτέλους μια ειλικρινή δήλωση από έναν ξένο ποδοσφαιριστή που θα αγωνιστεί στην χώρα μας. Ο λόγος για τον νέο άσσο των νταμπλούχων Ντιντιέ Ντομί που πάτησε χθες για πρώτη φορά σε Ελληνικό έδαφος για να υπογράψει το συμβόλαιο του. Για τον Ολυμπιακό ο γάλλος δήλωσε πως "Είναι η κορυφαία ομάδα στην Ελλάδα με τους περισσότερους τίτλους και τους περισσότερους οπαδούς. Άλλωστε μου μίλησε και με τα καλύτερα λόγια ο παλιός μου συμπαίκτης ο Νίκος Νταμπίζας. Εγώ παίζω ακραίος αμυντικός. Από τους μελλοντικούς μου συμπαίκτες γνωρίζω τους περισσότερους. Τον Καψή, τον Νικοπολίδη, το Γεωργάτο, τον Τζορτζεβιτς, τον Τουρέ, τον Καστίγιο και βέβαια τον Ριβάλντο. Τον έβλεπα στο Μουντιάλ της Γαλλίας, έκανε απίστευτα πράγματα. Συναντήθηκα, επίσης, με τον κ. Λούβαρη ενώ με τον κ. Κόκκαλη μίλησα στο τηλέφωνο. Μου έχουν πει ότι είναι πολύ καλός άνθρωπός και γελάει συνεχώς". Είδα φέτος τα ματς με τη Ρεάλ και τη Λιόν. Επίσης και τα ματς με την ΑΕΚ και τον Παναθηναϊκό. Γνωρίζω ότι εδώ αγωνιζόταν και ο Κριστιαν Καρεμπέ. Όλοι στην Ευρώπη ξέρουνε τον Ολυμπιακό. Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι ότι χάνει στα τελευταία λεπτά. Πάνω απ΄ όλα χρειάζεται υπομονή. Πολλοί περιμένουν να δουν τον Ολυμπιακό να πετυχαίνει στην Ευρώπη και νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου να συμβεί αυτό. Δεν θέλω να υποσχεθώ πολλά, παρά μόνο ότι θα δουλέψω σκληρά".

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ