Κιτρινόμαυρο Μπλάνκο...

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 10.8.07

Παίκτης της ΑΕΚ είναι οριστικά ο Ισμαέλ Μπλάνκο. Ο 24χρόνος Αργεντίνος ποδοσφαιριστής υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο και ανήκει πλέον στο δυναμικό της "Ενωσης".

Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ

Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Ismael Blanco (19/1/1983). Ο Αργεντινός επιθετικός υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας 4 χρόνων.


Αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Ismael Blanco δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της AEK


«Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος, αυτή η εξέλιξη ήταν πολύ σημαντική για μένα. Η ΑΕΚ μου ανοίγει την πόρτα στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μένα. Θα κάνω τα πάντα για να ανταποκριθώ στους ανθρώπους της ομάδας που με επέλεξαν.Στην ομάδα υπάρχουν ήδη δύο ποδοσφαιριστές από την Αργεντινή αλλά και τη Βραζιλία που έχουμε την ίδια νοοτροπία και φιλοσοφία και αυτό φυσικά θα με βοηθήσει ακόμη περισσότερο στην άμεση προσαρμογή μου. Όσο ήμουν στην Αργεντινή είχα μεγάλη προσμονή για τη μεταγραφή μου και είμαι πολύ ικανοποιημένος που ολοκληρώθηκε. Ο κόσμος της ομάδας θα πρέπει να γνωρίζει ότι θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να τους δώσω χαρά».
K.A.

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ