Φέρτε μου τα χάπια μου... παρακαλώ!

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 30.8.06

Μάλισταααα... Και ξάφνου... ως εκ θαύματος η ομάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ!!!!! Δεν το περίμενε κανείς. Η έκπληξη της ήττας από τον Ιωνικό "έσκασε" ως κεραυνός εν αιθρία... Και τώρα όλοι ψάχνουν να βρουν την αιτία, τον λόγο που η ομάδα δεν κατάφερε να κερδίσει τον κακομοίρη τον Ιωνικό, μια ομάδα που αφενός έπρεπε να είχαμε κεράσει 3-4 γκολ, μια ομάδα από την οποία είχαμε χάσει τελευταία φορά πριν... 15 χρόνια!!!

Μερικοί πιστεύουν ότι ο κύριος Μπάκε πρέπει να έχει πίστωση χρόνου. ΟΧΙ κύριοι! ΟΧΙ. Διότι ο κύριος Μπάκε κάγχαζε κατά την προετοιμασία διάφορες βαρύγδουπες ατάκες π.χ. "δεν έχει καλή φυσική κατάσταση η ομάδα" ή ακόμα χειρότερα "εγώ θα έχω έτοιμη την ομάδα όταν πρέπει". Άρα προφανώς η ομάδα τώρα είναι έτοιμη (Θεε μου βοήθα μας!) ή ο κύριος Μπάκε είναι αναξιόπιστος/άσχετος/λίγος/απειροελάχιστος.

Και τώρα που το σκέπτομαι... σε αυτό εδώ το site τα είχαμε αναφέρει αυτά. Όταν την 2η αγωνιστική κάνεις γκέλα και μάλιστα σε ματς που ΕΠΡΕΠΕ να είχες κερδίσει, τότε κάτι συμβαίνει!

Υ.Γ.1 Αναρωτιέμαι τωρα εγώ, αν ήταν ο Malesani στην θέση του Μπάκε και έχανε την 2η αγωνιστική από τον Ιωνικό, τι θα άκουγε! Γιατί τώρα οι γνωστές "Παναθηναϊκές" φυλλάδες κρατάνε άκρα του τάφου σιωπή. Ναι ρε, μην τυχόν πείτε τίποτα για τον Μπάκε, μη τυχόν θυμώσει ο Τζίγγερ και σας απολύσει όλους. Αααα ρε...Παναθηναϊκάρες!!!

Υ.Γ.2 Ρε μπας και τελικά είμαι κακόπιστος;;;;;;;;; Λέτε;

By the C A N D Y M A N ® (There can be only one)

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ