Κίτρινος ο Αρουαμπαρένα!

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 2.5.07

Με την φανέλα της ΑΕΚ θα αγωνίζεται τα επόμενα 2 χρόνια ο διεθνής ακραίος αμυντικός της Βιγιαρεάλ, Ροδόλφο Μάρτιν Αρουαμπαρένα. Η "Ένωση" διατηρεί το δικαίωμα για ανανέωσης έναν ακόμη χρόνο, μετά την λήξη του συμβολαίου του.
Λίγο μετά την συμφωνία συνεργασίας, ο Αρουαμπαρένα δήλωσε:

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ξεκινάω μια συνεργασία με την ΑΕΚ. Γνωρίζω ότι είναι μια ομάδα με μεγάλη ιστορία, ένας σύλλογος που τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί πολύ. Γνωρίζω, επίσης, ότι με βάση τα δεδομένα της, τη φετινή χρονιά η ομάδα έκανε μια εξαιρετική πορεία στο Champions League.

Σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου να συνεχίσω την καριέρα μου στην ΑΕΚ είχαν οι συζητήσεις που έκανα με τον προπονητή κ. Λορέντζο Σέρα Φερέρ και η συζήτηση που πραγματοποίησα με τον πρόεδρο της ομάδας κ. Ντέμη Νικολαϊδη. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την οικονομική προσφορά που μου έγινε από την ΑΕΚ, όμως δεν ήταν αυτό που μέτρησε στην απόφαση μου, αλλά το καθαρά αθλητικό κομμάτι.

Στόχος μου τώρα είναι να γίνει μια πολύ καλή προετοιμασία το καλοκαίρι. Έπειτα να έχουμε μια όσο το δυνατόν καλύτερη πορεία στο Champions League και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, ώστε τη νέα αγωνιστική χρονιά να στεφθούμε πρωταθλητές
».
Κ.Α.

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ