Το μεσημέρι της Τετάρτης 1η Φεβρουαρίου παρουσιάστηκαν στα γραφεία της ΠΑΕ στην πλατεία Αλεξάνδρας τα δυο νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Ολυμπιακού. Παρών στην εκδήλωση έδωσαν ο διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ Κώστας Καραπαπάς και ο οικονομικός διευθυντής Γιάννης Βρέντζος.
Σε ότι αφορά τον Ρίτσαρντς, ο ποδοσφαιριστής αποκτήθηκε ως δανεικός με οψιόν αγοράς και σύμφωνα με πληροφορίες ο Ολυμπιακός κατέβαλλες περίπου 900χιλ. ευρώ ποσό που συμπεριλαμβάνει και τις αποδοχές του ποδοσφαιριστή αλλά και το ενοίκιο της Τουρκικής ομάδας, ενώ η ρήτρα αγοράς του είναι περίπου 2εκάτ. ευρώ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ

Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς από την Γαλατάσαραϊ, με τη μορφή δανεισμού έως τη λήξη της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.

Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έχει τη δυνατότητα μεταγραφής του κατά τη θερινή μεταγραφική περίοδο για δύο επιπλέον χρόνια.


Αναλυτικά οι δηλώσεις των ποδοσφαιριστών από την επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού:

Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς

«Πρώτα απ' όλα σας ζητάω συγνώμη για την εμφάνισή μου, γιατί αυτά τα ρούχα δεν είναι κατάλληλα για μία παρουσίαση. Αλλά είναι τα μόνα ρούχα που έχω. Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που επέμενε μαζικά και επίμονα να με φέρει στις τάξεις του, θα προσπαθήσω να τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο σύλλογος, ένας τόσο μεγάλος σύλλογος με τέτοιο πρεστίζ, θα προσπαθήσω να ανταποδώσω αυτή την εμπιστοσύνη. Ας σταματήσουμε τα λόγια και να επικεντρωθούμε στο παιχνίδι».

Σε ερώτηση για το αν σκέφτεται τον εαυτό του και τα επόμενα χρόνια στον Ολυμπιακό, απάντησε: «Φυσικά. Η απόφασή μου να έρθω εδώ δεν θα ήταν θετική, αν δεν ήμουν σίγουρος ότι είμαι καλός για να ενισχύσω τον Ολυμπιακό. Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να δείξω ότι αξίζω να παίζω στην ομάδα. Δεν είναι δύσκολο για μένα, γιατί ξέρω να παίζω ποδόσφαιρο. Εύχομαι να καταλάβει η ομάδα μου ότι θα είμαι άξιος να μείνω στον Ολυμπιακό».

Για το τι θυμάται από το φιλικό του Αυγούστου με τον Ολυμπιακό και τι τον ώθησε να αφήσει την Γαλατά Σαράι και να έρθει στην Ελλάδα, είπε: «Το πρώτο σκέλος της ερώτησης είναι ότι αυτό που θυμάμαι εκείνη την περίοδο που ήρθαμε στο φιλικό, είναι ότι μόλις είχαμε κερδίσει την Λίβερπουλ. Ηρθαμε με κεκτημένη ταχύτητα και αντιμετωπίσαμε έναν σύλλογο που στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα μας έβαλε πίσω στο σκορ. Ηταν έντονο το ματς και ειδικά θυμάμαι τους φιλάθλους που πίεζαν και πίεζαν, και ήταν μία πραγματική μάχη μέχρι το τέλος. Αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Όταν άκουσα το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού δεν το πίστεψα, γιατί στο ποδόσφαιρο υπάρχουν πολλές φήμες. Δεν είσαι ποτέ 100% σίγουρος. Όταν άκουσα την επιβεβαίωση από τον μάνατζέρ μου ήμουν ενθουσιασμένος. Είναι ένας σύλλογος που παίζει κάθε χρόνο στην Ευρώπη. Είναι φιλόδοξη ομάδα, έχει απίστευτη ιστορία και οι οπαδοί της είναι απίστευτοι. Ηταν μία εύκολη απόφαση για μένα να έρθω εδώ. Αλλά ήταν τυχαίο που βρέθηκα εδώ, ίσως επειδή όπως είπε και ο κ. Βρέντζος, τυχαία πήρα το αεροπλάνο. Η πτήση είχε καθυστέρηση και ήρθα».

Για τα τατουάζ και αυτό που σημαίνει αυτό που έχει στο δεξί του πόδι: «Είναι ένα από τα είδωλά μου, του Μπομπ Μάρλεϊ. Θεωρώ ότι κάποια από τα λόγια που έχει πει στη ζωή του, είχαν μεγάλη επίδραση και στη ζωή μου. Ο πατέρας μου είναι από την Αντίγκουα και άκουγαν πολύ ρέγκε, οπότε και μεγαλώνοντας άκουγα αυτή τη μουσική. Ο συγκεκριμένος λόγος που έχω αυτό το τατουάζ, είναι κάποια από τα λόγια που έχει πει ο Μπομπ Μάρλεϊ».

Για το αν είναι έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του ακόμα και με τον ΠΑΟΚ την Κυριακή: «Ξέρω ότι είναι σημαντικό το ματς, αλλά από εκεί και πέρα δεν μπορώ να σας πω κάτι περισσότερο. Είναι απόφαση του προπονητή. Εγώ είμαι στη διάθεσή του, αλλά εκείνος αποφασίζει. Σήμερα ευελπιστώ να προπονηθώ, να γνωρίσω συμπαίκτες και τεχνικό τιμ και γιατί όχι; Δεν θεωρώ ότι επειδή ήρθα από την Γαλατά Σαράι, θα παίξω κατευθείαν στην ενδεκάδα. Αν μου παρουσιαστεί η ευκαιρία, θα την πιάσω από τα μαλλιά».

Για την προσαρμογή του και για τη σχέση του με τους προπονητές: «Δεν το λέω αυτό επειδή βρίσκομαι εδώ, θα το πω επειδή το πιστεύω. Ο τρόπος που με υποδέχθηκαν οι άνθρωποι του Ολυμπιακού, θα κάνουν την προσαρμογή μου εύκολη στην ομάδα. Η υποδοχή που επιφύλαξαν και σε εμένα και στην κοπέλα μου ήταν άψογη. Είμαι από το Λονδίνο, αλλά έχω ζήσει στο εξωτερικό τουλάχιστον πέντε χρόνια, οπότε δεν θεωρώ ότι είναι κάτι καινούριο για μένα. Για την δεύτερη ερώτησή σας, κάθε παίκτης έχει προσωπική σχέση με τον προπονητή. Εγώ είμαι εδώ να κάνω ό,τι πει ο προπονητής. Και στο κάτω-κάτω η άποψη του προπονητή είναι αυτή που μετράει, αυτή θα γίνει στο τέλος».

Ρόι Κάρολ

«Για μένα είναι μεγάλη τιμή που βρίσκομαι εδώ. Ήταν μεγάλη έκπληξη να κάνω μεταγραφή τον Γενάρη. Παρόλα αυτά συμβαίνουν. Δεν είναι δύσκολη απόφαση για μένα. Εχω όρεξη να παίξω για αυτή την ομάδα στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Θα κάνω ό,τι μπορώ, θα προπονηθώ σκληρά και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Θα δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ».

Πιστεύεις ότι μπορεί ο Ολυμπιακός να φτάσει στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ και να αντιμετωπίσεις τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ; Χρωστάς κάποια απάντηση στον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον; «Το παν είναι να κάνεις την προσπάθεια. Από εκεί και πέρα είμαστε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Παίζουμε σε υψηλό επίπεδο και νομίζω ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στη διοργάνωση. Θα πάμε όσο το δυνατόν πιο μακριά μπορούμε και γιατί όχι να συναντήσουμε στον τελικό τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον».

Ως ουδέτερος πριν και ως μέλος του Ολυμπιακού τώρα, μία πρόβλεψη για το πώς θα εξελιχθεί το πρωτάθλημα. «Τώρα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Δεν είμαι ουδέτερος. Παίζω για τον Ολυμπιακό. Γνωρίζω ότι τα πράγματα αλλάζουν στο ποδόσφαιρο, ειδικά το δεύτερο μισό όλα μπορούν να συμβούν. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο. Είναι στο δικό μας χέρι να παίξουμε καλά σε κάθε ματς, να κερδίζουμε όλους τους αντιπάλους μας και να εκμεταλλευτούμε το ενδεχόμενο στραβοπατήματος του Παναθηναϊκού».

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ