Στα ερυθρόλευκα ο Μανιάτης!

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 5.1.11

Ο Γιάννης Μανιάτης είναι και επίσημα παίκτης του Ολυμπιακού σύμφωνα με ανακοίνωση της ερυθρόλευκης ΠΑΕ. Ο 24χρόνος διεθνής ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τριάμιση χρόνων και πήρε την φανέλα με το Νο2. Σύμφωνα με πληροφορίες οι ετήσιες απολαβές του Γ. Μανιάτη είναι 350χιλ. ευρώ που με μπόνους φτάνουν τα 450χιλ για κάθε χρόνο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Γιάννη Μανιάτη από τον Πανιώνιο. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας 3,5 ετών.

Αμέσως μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος πήρε τον αριθμό 2 στην φανέλα του, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στο www.olympiacos.org

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό. Έγιναν όλα πάρα πολύ γρήγορα και σίγουρα είχα κάποιο άγχος γι' αυτό, όμως ήρθα στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα στην προσπάθεια που κάνει κάθε χρόνο για να πετύχει τους στόχους της, που δεν είναι άλλοι από την κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου και μια όσο το δυνατόν καλύτερη πορεία στην Ευρώπη. Οι άνθρωποι της Διοίκησης του Ολυμπιακού με δέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και θέλω και εγώ να ανταποδώσω, με την απόδοσή μου, την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ