Παίκτης του Ολυμπιακού ο Κασάμι

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 9.7.14


Αίσιο τέλος έλαβε το σήριαλ της μεταγραφής του Παϊτίμ Κασάμι, ο οποίος είναι πλέον παίκτης του Ολυμπιακού όπως ανακοίνωσε επίσημα η ερυθρόλευκη ΠΑΕ. Ο Ελβετός μέσος ήρθε εχθές το απόγευμα στην χώρα μας, την επόμενη πέρασε από ιατρικές εξετάσεις, ξεναγήθηκε στο Γ. Καραϊσκάκης και στην συνέχεια υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό ενώ αναμένεται να μεταβεί στο Ζέεφελντ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός και οι πρώτες δηλώσεις του Κασάμι ως ποδοσφαιριστής των ερυθρολεύκων:

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Παϊτίμ Κασάμι.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Είμαι περήφανος που θα παίξω για αυτό τον σύλλογο και είμαι μέλος αυτής της ομάδας.

Το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έχει στόχους και είναι μία από τις μεγάλες ομάδες της Ευρώπης, και παίζει στο Champions League, είχε τη δική του σημασία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω, επίσης, τον εξαιρετικό προπονητή (Μίτσελ) που έπαιξε το δικό του ρόλο στην απόφασή μου, τον πρόεδρο της ομάδας (Μαρινάκη) για το ενδιαφέρον του. Για αυτό ήθελα να γίνω παίκτης της ομάδας.

Θα ήθελα να υποσχεθώ στους οπαδούς του Ολυμπιακού ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και περιμένω τη στιγμή που θα παίξω στο Καραϊσκάκη
».






ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ